אנחנו בסוכנות הדיגיטל GPartner מסייעים ללקוחותינו להצמיח את עסקיהם באינטרנט בראש ובראשונה על ידי הקמת אתר – בתור אמצעי קשר החשוב ביותר עם הלקוחות הקבועים והפוטנציאליים שלהם.
אולם, המטרה שלנו אינה אך ורק להקים אתר אינטרנט, אלא לסייע לכם להנגיש מידע ללקוחות שלכם בצורה היעילה ביותר ולמשוך את תשומת ליבם. אי לכך, הצוות ינתח ויבחן את העסק שלכם, את ייחודיותו ומטרותיו, את קהל היעד אליו אתם פונים, את ערוצי התקשורת היעילים ביותר ובנוסף לכך, יציעו את האופציה המתאימה ביותר להקמת אתר האינטרנט שלכם.
אילו סוגי אתרים קיימים ואילו מטרות הם משיגים?
הקמת דף נחיתה
דף נחיתה – זהו אתר בעל עמוד אחד שמטרתו היא קריאה לפעולה. הדף יתאים בצורה מושלמת לקידום אירועים, מוצרים ושירותים ספיציפיים והן למבצעים והנחות.
דף נחיתה תמיד פונה לקהל יעד מסוים ומסייע להשיג מטרה אחת. לדוגמא, לשריין מקום באירוע או להשתתף בהגרלת טיול בארץ – כל מה שתרצו! רצוי להזמין הקמת דף נחיתה ב- GPartner אם אתם רוצים:
אתר אינטרנט תאגידי
אתר שלם רב-עמודים זוהי בחירתן של החברות הגדולות שיש להן מה לספר אודותיהן וההישגים שלהם. אתרים מסוג זה מאפשרים ליצור מספר רב של עמודים, לספר על יתרונות של החברה שלכם, להכיר את מייסדיה, את שותפיה ולשנות מידע בכל עת במידת הצורך.
מומלץ לבחור בהקמת אתר אינטרנט תאגידי בארץ בחברת GPartner במידה ולכם:
• חברה גדולה בעלת צוות עובדים גדול;
• היוקרה והמוניטין הכרחיים;
• מספר תחומי פעילות היוצרים דרכי העברת נתונים שונות;
• יש רצון להצטרף להצלחה מוכחת של פיתוח עסק רציני.
בכל המקרים הללו, אתר האינטרנט התאגידי הינו האופציה המתאימה ביותר לכם ולחברתכם. מומחי GPartner יסייעו לכם לבחור שרת אחסון לאתר, לעצב את מבנה האתר ולמלא אותו בתוכן הנדרש.
חנות מקוונת
חנות מקוונת היא אתר רב-עמודים המשמש בתור זירת מכירה של מבחר רחב של מוצרים וסחורות. הקמת חנות מקוונת ב- GPartner תאפשר לספר על כל מוצר בנפרד, להשוות מחירים שונים ולחסוך את זמנם של הלקוחות ואת משאביכם.
חנות מקוונת תתאים לעסק שלכם בצורה מושלמת במידה ו –
- יש לכם חנות פיזית ואתם רוצים להגדיל את היקף המכירות באמצעות ערוץ המכירה המקוון;
- אתם רוצים לחסוך על חשבון שכירת חנות או מקום;
- אתם בוחנים את האינטרנט בתור זירת המכירות העיקרית.
לסוכנות הדיגיטל GPartner ניסיון רב בתחום פיתוח החנויות המקוונות, ואנו נסייע לכם לא רק בבניית אתר, אלא גם בהגדרת כל הניואנסים הטכניים על מנת שהעסק שלכם יפעל במלוא העוצמה.
פיתוח פורטל
אתר אינפורמטיבי בעל מנוע חיפוש משל עצמו אוגר בתוכו מידע רב, משאבים וקישורים למקורות החיצוניים. סוג זה של אתרים מאפשר שילוב סוגים שונים של פתרונות טכניים: ספריית נתונים גדולה, פורומים, חומרים ועוד.
לאילו מטרות יתאים פיתוח של פורטל האינטרנט בארץ?
- במידה ויש לכם מרכז חינוכי ו/או רפואי גדול שעובד עם נתונים גדולים;
- אינטגרציה עם מקורות מידע נוספים באינטרנט חשובה לכם.
המומחים שלנו יסייעו לכם בבניית המידע והגדרת העמודים על סמך תרשימים ופתרונות לוגיים על מנת שאתם ולקוחותיכם תוכלו להנות מהשימוש בפורטל החברה.
אתר כרטיס ביקור
אתר כרטיס ביקור – זהו פתרון פשוט ויעיל למיזמים חדשים ועסקים צעירים. האתר מאפשר להציג באופן מתומצת את כל המידע הדרוש אודות חברתכם: מפרט השירותים, ייחודיות הפעילות, היתרונות ופרטי הקשר. הקמת אתר כרטיס הביקור תתאים באופן מושלם:
- לצורך הייצוג של העסק שלכם בשוק הישראלי;
מומחי GPartner יסייעו לכם בעיצוב והקמת אתר כרטיס הביקור שלכם כך שהחברה שלכם תבלוט בשוק ותשדר מסר ברור לקהל היעד שלה.
לא יודעים איזה סוג של אתר מתאים לכם ביותר? הסירו דאגה מליבכם והפקידו את העניין בידי המומחים של סוכנות דיגיטל GPartner. אנו ננתח את העסק שלכם, את היעדים והמטרות שהצבתם בפני החברה שלכם ונסייע לכם לבחור בדגם של האתר היעיל ביותר עבורכם.