×

פרסום PPC. Pay per Click  – בתרגום מילולי: "שלם בעד הקליק" – זהו פרסום קונטקסטואלי במנועי החיפוש Google ו-Yandex שבו אתם משלמים אך ורק עבור המעברים הבלתי-אמצעיים לאתרכם באמצעות הקליקים. הPPC מאפשר הגברת היקף המכירות וקבלת מבקרים שבאמת מעוניינים במוצר או בשירותכם.

סוכנות הדיגיטל  GPartner בישראל הינה שותפה מורשית של Google. לכן, מומחי השיווק האינטרנטי שלנו בעלי גישה לכל כלי הקידום החדישים במנוע החיפוש “גוגל” ובנוסף, הם תמיד משלימים את הידע שלהם ממקור ראשוני לצורך קידום יעיל של האתר שלכם במנועי החיפוש. 

יתרונות הפרסום הקונטקסטואלי ב-Google:

▪ הוא מעניק זכות בחירת זירות הקונקרטיות למיקום והצגה של מודעות הפרסום.

▪ הוא מעניק אפשרות של הצגת מספר מודעות לפי שאלה אחת של המשתמשים.

▪ הוא מעניק קביעה של תקציב יומי מסוים ואת האפשרות לשינוי התקציב בהתאם לתוצאות המתקבלות.

▪ הוא מעניק סטטיסטיקה נוחה לבחינת היעילות של הקמפיין הפרסומי שלכם: תוכלו לראות מספר פרמטרים שונים: צפיות, הקלקות, משך הזמן והמרה.

▪ הוא מעניק את אפשרות הפרסום של מספר סוגי הפרסום הקונטקסטואלי.

מומחי האינטרנט של GPartner מגבשים את האסטרטגיה של הפרסום הקונטקסטואלי עבורכם. כאשר המטרה החשובה ניצבת מול עיניהם – להגדיל את הטראפיק לאתר שלכם, תמורת עלויות נמוכות ככל הניתן. לכן אנו תמיד מתאימים מילות מפתח ועל בסיסן אנו בונים מודעות ממוקדות שיביאו לכם תוצאות. תמיד תזכרו שאתם משלמים אך ורק עבור הקליקים האמיתיים!

לצורך בקרת יעילות נוספת של הקידום הקונטקסטואלי במנועי החיפוש GPartner, אנו תמיד מבצעים ביקורת של הקמפיין הפרסומי בכל שלב הפעלתו. אנו מעריכים את כל הפרמטרים, מנתחים תוצאות ומציגים לכם דו"ח מלא וברור אודות העבודה שבוצעה ותוצאותיה. חשוב לנו שתראו מספרים קונקרטיים, תפקחו על התהליך ותעריכו את הצלחת הקידום שלכם לא באמצעות מילים, אלא באמצעות מדדים ריאליים.   

צור קשר

פורטפוליו